جدول ريزفضاهاي هتل از ساده به بزرگ پس فردا که در زبان گرجی «زگ» نامیده می شود، نام هتلی است با ۲۷ اتاق که در تفلیس قدیم، در خیابان کوته آبخازی، در طبقه دوم و سوم روبنا در ساختمانی دو طبقه واقع شده است. در ابتدا، کل مساحت به انبارهایی از انواع مختلف تقسیم شد که بعداً با نیازهای هتل سازگار شدند.
پس از اتمام مراحل برچیدن،جدول ريزفضاهاي هتل برای پوشش میز پذیرایی از تخته سنگ مرمر قدیمی یکی از این فضاها استفاده کردیم. علاوه بر این، راه پله اصلی منتهی به طبقه زیرزمین به طبقه اول را با نرده های قدیمی حفظ کردیم. به عنوان پسوند آن، یک راه پله مینیمال در طبقه 2 بالا ترتیب داده شده است که تضاد ایجاد می کند و بر اهمیت پلکان موجود تأکید می کند. اتصال تن ها و رنگ های مختلف یک عنصر متمایز از فضای داخلی کلی است. با رنگ ها و بافت های زیر رعد و برق در انواع مختلف آرامش و روحیه ای آرام ایجاد می شود.جدول ريزفضاهاي هتل از طریق پنجره های چوبی با فرمت بزرگ، محیط به فضای داخلی نفوذ کرده و آن را پر می کند.اولمو یک خانه مزرعه است که در دامنه کوه های آلپ Rhaetian در موقعیتی پانوراما مشرف به کوه های آلپ Orobie و شهر Sondrio قرار دارد. این پروژه در داخل یک ساختمان تاریخی توسعه یافته است که برای سالها استفاده نشده است و تمام انتخابهای طراحی با تمایل به احترام به ویژگیهای گونهشناختی ساختار از قبل تعیین شده است،جدول ريزفضاهاي هتل حتی در جایی که باید عناصر جدیدی وارد میشد. تنظیمات پلانیمتری در اطراف راه پله ایجاد می شود که دست نخورده باقی مانده است، که به صورت طولی گیاه را درگیر می کند.
دو طرف بنا به زیرزمین توسط دو سرداب از سنگهای محلی با منشأ بسیار کهن، در طبقه همکف به ترتیب توسط اتاق صبحانه و توسط خدمات فنی و آشپزخانه و در سه طبقه دیگر توسط اتاق خواب مورد توجه قرار گرفته است. اتاق زیر شیروانی جدید ساخته شده، که در خارج با همان مادی بودن اتاق موجود در نظر گرفته شده است،جدول ريزفضاهاي هتل در مقایسه با بقیه که با شکاف در شیروانی و یک پنجره بزرگ پانوراما مشخص می شود، نیمی از اتاق یک نفره با اندازه دو نفره اشغال شده است. قصد رفتار با ظرافت نسبت به مکان، این اراده را دارد که کاربر فضایی را درک کند که سنت بومی، جدا از قوانین سبک بین المللی مشترک، می تواند منتقل کند.
با در نظر گرفتن این موضوع، انتخابهای مصالح متعددی که شامل نوسازی میشد،جدول ريزفضاهاي هتل از گچ ملات سیمانی، گرانولومتری از پایه، نوع روسازی رودخانه، کاشیهای سیمانی رنگی در کفها، تا مصالح پنجره ها و درها و غیره. دور برای هر انتخاب اراده ای که با مشتری به اشتراک گذاشته شد، تلاش برای قابل استفاده ساختن سازه از طریق راحتی های تکنولوژیکی بود، تلاش برای تغییر حالت ادراکی که این نوع ساختمان های باستانی می توانند منتقل کنند.
جدول ريزفضاهاي هتل از ساده به بزرگ پس فردا که در زبان گرجی «زگ» نامیده می شود، نام هتلی است با ۲۷ اتاق که در تفلیس قدیم، در خیابان کوته آبخازی، در طبقه دوم و سوم روبنا در ساختمانی دو طبقه واقع شده است. در ابتدا، کل مساحت به انبارهایی از انواع مختلف تقسیم شد که بعداً با نیازهای هتل سازگار شدند.
پس از اتمام مراحل برچیدن،جدول ريزفضاهاي هتل برای پوشش میز پذیرایی از تخته سنگ مرمر قدیمی یکی از این فضاها استفاده کردیم. علاوه بر این، راه پله اصلی منتهی به طبقه زیرزمین به طبقه اول را با نرده های قدیمی حفظ کردیم. به عنوان پسوند آن، یک راه پله مینیمال در طبقه 2 بالا ترتیب داده شده است که تضاد ایجاد می کند و بر اهمیت پلکان موجود تأکید می کند. اتصال تن ها و رنگ های مختلف یک عنصر متمایز از فضای داخلی کلی است. با رنگ ها و بافت های زیر رعد و برق در انواع مختلف آرامش و روحیه ای آرام ایجاد می شود.جدول ريزفضاهاي هتل از طریق پنجره های چوبی با فرمت بزرگ، محیط به فضای داخلی نفوذ کرده و آن را پر می کند.اولمو یک خانه مزرعه است که در دامنه کوه های آلپ Rhaetian در موقعیتی پانوراما مشرف به کوه های آلپ Orobie و شهر Sondrio قرار دارد. این پروژه در داخل یک ساختمان تاریخی توسعه یافته است که برای سالها استفاده نشده است و تمام انتخابهای طراحی با تمایل به احترام به ویژگیهای گونهشناختی ساختار از قبل تعیین شده است،جدول ريزفضاهاي هتل حتی در جایی که باید عناصر جدیدی وارد میشد. تنظیمات پلانیمتری در اطراف راه پله ایجاد می شود که دست نخورده باقی مانده است، که به صورت طولی گیاه را درگیر می کند.
دو طرف بنا به زیرزمین توسط دو سرداب از سنگهای محلی با منشأ بسیار کهن، در طبقه همکف به ترتیب توسط اتاق صبحانه و توسط خدمات فنی و آشپزخانه و در سه طبقه دیگر توسط اتاق خواب مورد توجه قرار گرفته است. اتاق زیر شیروانی جدید ساخته شده، که در خارج با همان مادی بودن اتاق موجود در نظر گرفته شده است،جدول ريزفضاهاي هتل در مقایسه با بقیه که با شکاف در شیروانی و یک پنجره بزرگ پانوراما مشخص می شود، نیمی از اتاق یک نفره با اندازه دو نفره اشغال شده است. قصد رفتار با ظرافت نسبت به مکان، این اراده را دارد که کاربر فضایی را درک کند که سنت بومی، جدا از قوانین سبک بین المللی مشترک، می تواند منتقل کند.
با در نظر گرفتن این موضوع، انتخابهای مصالح متعددی که شامل نوسازی میشد،جدول ريزفضاهاي هتل از گچ ملات سیمانی، گرانولومتری از پایه، نوع روسازی رودخانه، کاشیهای سیمانی رنگی در کفها، تا مصالح پنجره ها و درها و غیره. دور برای هر انتخاب اراده ای که با مشتری به اشتراک گذاشته شد، تلاش برای قابل استفاده ساختن سازه از طریق راحتی های تکنولوژیکی بود، تلاش برای تغییر حالت ادراکی که این نوع ساختمان های باستانی می توانند منتقل کنند.